Välsignad

Magnus och ja har verkligen blivit välsignade med två riktigt snälla barn. My kan bråka lite på em med sömnen men det gör inget.
Båda flickorna sover oftaste före 19:15 här hemma. Zelda kan somna redan 18:30. My brukar somna runt 19. 
My äter en gång på natten och somnar genast om och sover till någon gång mellan 7-9. Zelda brukar göra tidig morgon ibland men vanligaste tiden för henne att gå upp är 6:30-7:00.   

Att få ha egentid på kvällar och barn som sover bra är underbart. Jag är så tacksam för det. 
Nu ska jag inte berömma dom för mycket för då slutar dom väl sova bra 😉
 
Idag har vi varit i Valbo hela familjen och den när vi kom hem åkte jag och flickorna till mamma. Melvin och Melker var där så vi blev kvar där en bra stund! 

Nu börjar snart solsidan. Jag är redo 😎🌞






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0