Löptur

Kvällens löptur gick tungt. Jenny hade mätt upp en runda med både plant och terräng. Det blev 5,9 km +styrka och backintervaller. 
Känns surt att det gick så grymt tungt, men nöjd att jag tog mig igenom hela! Kondition är verkligen en färskvara. Har inte sprungit på 2 veckor och det märkts. 
Att springa i grupp är det bästa. Man kan peppa varandra. Är man själv ger man nog upp lättare. Men jag ska färska ge mig ut ensam någon dag i veckan!

Kvällens mellis blev 2 delikatess smörgåsar med äggvita, gurka och rökt kalkon. Åt lite naturell yoghurt med banan också. 

För skojs skull testade jag att mäta magen ikväll. Minus 2 cm!!!! Och drygt ett kilo mindre på vågen!! 
På bara 5 dagar! Sånt här peppar mig att kämpa ännu hårdare! 
Målet är att jag förhoppningsvis ska gå ner 5 kg på de här 30 dagarna! Jag ska ge järnet! 👍💪

Nu ska jag sova. 
Nya tag imorgon! 


Kommentarer
Moster

Härligt!!

2014-05-06 @ 10:17:13
Frida Fjellner

Hejja dej!
Vad du är duktig! :)

2014-05-07 @ 20:49:37
URL: http://nattstad.se/fridafjellner


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0