Vårruset 2014

Igår gick vårruset av stapeln och där stod jag, längst fram! Startskottet gick och loppet var i full gång! 
HJÄLP MIG!! Vad roligt det var! Det här var mitt roligaste löppass någonsin! Stämningen, musiken, alla människor som hejade på, energin man fick.... Ja allt! Så sjukt roligt! 

I början så var det många som rusade i full spurt förbi mig, jag hade tagit rygg på en tjej som sprang i ett lugnt bra tempo. Eftertag kändes det lite för sakta så jag sprang om!
Det gick så himla lätt att springa igår, det kändes så jäkla bra hela loppet tills vi kom till boulongern. Där kände jag att benen började svika mig. Tog rygg på en tjej som sprang lugnt. Sen på upploppet så drog jag ur hörlurarna och gjorde ett rus till publikens härliga hejande!! Vilken kick! 
Kom i mål på 27:05 och jag är supernöjd! Hade mål att komma in under 30 minuter och det fixa jag!! 


Nästa lopp är hedesunda rundan på 5,2 km! Hoppas jag kan slå tiden med en minut! Nu är jag taggad på mer löpning, mer lopp och nytt personbästa!!


Kommentarer
Amanda

Fasen så duktig du är Hanna!! Vi borde springa något lopp tsm någon gång :) PUSS!

2014-05-21 @ 10:30:56
URL: http://erikssonsamanda.blogg.se
Moster

Duktigt!!!

2014-05-21 @ 18:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0