Onsdag

Träningen har känts lite trög några dagar nu. Har inte varit så motiverad. Inne i en svacka igen! Jag har genomfört träningen varje dag men jag känner att jag skulle kunna ge mycket mer! 

Vågen visar mer och mer minus så det är jag glad för! Peppar mig att kämpa hårdare och nå mitt mål. 
Midjemåttet visar inte många cm mindre och det känns trist 😐 Av sånt blir jag opeppad istället. Vill ha större resultat! 

Jag får väl helt enkelt jobba hårdare nu! 
Ge mig massa energi!!!!!!!!! 

Kom igen!! 


Kommentarer
Amanda

Vad roligt att du har kommit igång!!! Ser ut som du är fantastiskt duktig! :) Ge allt vad du kan och lite till så kommer du få fin-fina resultat! Hejar på dig <3

2014-05-14 @ 18:20:05
URL: http://erikssonsamanda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0