Nya mål

Jag hade som mål när jag började med löpträningen att jag skulle klara vårruset.
Dagen kom och jag hade ett nytt mål, klara vårruset på under 30 minuter. Det gjorde jag! Sprang på 27:05.
 
Det är snart dags för Hedesundarundan och den är på 5,2 km. Förhoppningsvis kanske jag slår tiden från vårruset, det skulle jag bli jätteglad för. Men först och främst är nog målet att jag ska komma i mål på under 30 minuter.
Jag vet att jag kommer klara hela Hedesundarundan, jag kommer bara tävla mot tiden. Pressa mig själv ännu hårdare!!! Ge allt och lite till!
 
Nästa år hade jag tänkt köra tjejmilen men så kände jag att jag ska fasiken göra det i år!
Sagt och gjort! Amanda och jag har anmält oss. Vi ska ta oss i mål på under 62 minuter! Jag har aldrig sprungit en mil förut så jag ska ligga i och träna mycket i sommar!
Det ska bli så sjukt kul! Jag ser verkligen fram emot det.
 
 
 


Kommentarer
elin

Du är så duktigt Hanna. Och de är mycket lättare att komma iväg när man har ett mål att träna till. Du kommer klara milen galant i slutet av sommaren :)

Svar: Tack bästis 😃😍❤️
Hanna

2014-05-22 @ 19:02:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0