Min fantastiska 3 åring

Zelda är inne i en sån härlig tid det. Det är så himla kul att vara med henne. 
Hon är så snäll, omtänksam, påhittig, filurlig och underbar.
Hon är också vääääldigt envis, surig emellanåt och grymt trotsig tillochfrån. 

Ibland är det kul att sitta och tjuvlyssna på henne. När hon pratar med saker. Eller har två dockor, gosedjur eller vad som helst som pratar med varandra. 
Så kul när hon gör till rösten också, hihi. 

Hon är så go med My. Hon har aldrig gjort något tjuvnyp eller någonting på henne nånsin. Ibland så är hon lite hårdhänt men det är inte med flit. Hon glömmer ibland att hon är liten och ömtålig. My har verkligen fått den bästa storasyster man kan få ❤️

Zelda älskar att rita och pyssla.
Ikväll visade hon mig hur otroligt duktig hon har blivit på att rita. 

Längst ner på teckningen har hon skrivit sitt namn. Baklänges och lite upp&ner. 
Hon berättade att hon ritade pappa som går till jobbet och pekar vart han jobbar. Solen värmer han. 

Du gör mig så stolt älskade barn. 


Tog en ridtur på kvällen på hästen Karin (Zelda själv som döpt henne) 


Kommentarer
Moster

Zelda är otrolig!! 3 år och kan skriva sitt namn!! Hon är lika duktig som gammelmoster ;) Följer hon i mitt spår så läser hon när hon blir 4 :) Fast det är ju klart.... Hon har inte storasyskon som säger till henne att hon är dum i huvudet när hon vill att storasyster/storebror ska läsa en saga för henne... Men jag klagar inte ;) Utan: tack Leif, Lasse och Lena för att ni gjort mig till en stark och självständig person <3

2013-11-21 @ 20:34:19
Mona Hedin

Hanna du ärr en underbar tjej,och en otroligt fin mamma till dina fina flickor.Jag är en beundrare.Ni är en gullig familj.😊👍❤❤

2014-02-10 @ 10:06:02
URL: http://hannaclarsson.blog


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0