Fan vad häftigt

Precis kl 23:33 den 7:e juli 2013 föddes My. Sekunderna efter hon kom ut sa jag till Magnus: aldrig mer!!! fy sjutton vad ont det gjorde!
Jag var öm någon vecka efter förlossningen och jag var trött. Jag kände fortfarande då att aldrig mer gör jag om detta.

Nu har det snart gått 5 månader sen My föddes och jag känner att jag skulle vilja föda barn igen. Det är så jäkla häftigt! Känslan när man ligger där och kämpar allt man kan för att om en liten stund få upp sitt lilla barn på bröstet. Så fort barnet kommer ut försvinner allt onda. Det är häftigt hur kroppen fungerar och vad mycket den orkar.

Zelda föddes med snitt och det var en häftig upplevelse det med! Jag är glad att jag fått varit med om båda! Det tog lång tid för mig att hämta mig efter snittet, blev piggare mycket fortare med My.
Det var många som frågade mig vad jag tyckte kände bäst, snitt eller vanlig förlossning och jag kan inte svara på det. Jag har varit nöjd med båda mina förlossningar.
Och jag fick verkligen 2 helt fantastiska döttrar!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0