Vart är du?

Idag skulle jag sitta vak i forsbacka men det blev avbokat för kunden flyttar idag. Fick en tur ikväll 16-21 i hedesunda istället. Skönt med sovmorgon tänkte jag. Ställde kl på 7:30 så jag skulle hinna lämna Zelda i tid. Kl 7:28 ringde PFV och frågade vart jag var!!
Vaa... Men ni avbokade ju det igår för kunden flyttar. Jag ska ju jobba hemma ikväll!
Vad jag inte hade förstått igår när jag pratade med dom var att jag var bokad på vak mellan 7-10!! PANIK!
Kastar på mig kläder och åker. Kl 8:00 var jag framme i forsbacka! Jag var snabb!
Tur i oturen så sov Magnus över idag så han lämnade Zelda!

Det är SÅ jobbigt att komma försent och sova över. Hela dagen blir förstörd.
Men nu skakar jag av det, jobbar en halvtimme till och åker sen hem och laddar om för kvällsjobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0