När livet tar en plöstlig vändning...

Ibland när man får veta något nytt så brukar man ju få en känsla i kroppen. Man blir glad och känner glädje om man får någon rolig nyhet. Man känner sorg och smärta om man får en tråkig nyhet.
 

Idag fick jag en fruktansvärd nyhet och känsla jag har känt i kroppen har jag inte lyckas skakat av mig ännu. Jag har ont i magen, ryser i hela kroppen, känner obehag och mår illa. Det är otäckt att livet kan vända så snabbt. Ena dagen lever man och planerar in sportlovet med sina barn. Nästa stund är man död. Borta. Finns inte mer.
Kvar finns bara smärtan och sorgen....

 

För mig var hon en arbetskamrat. För någon annan en mamma, en fru, en nära vän.. Jag kan fortfarande inte förstå det. Livet är så skört och man ska ta vara på varje stund, varje minut. Njut! Älska! Skratta! LEV!

 

Vi lever på lånad tid så det gäller att man spenderar den väl. Jag önskar jag kunde gett dig mer tid så du hade fått stannat kvar med din familj. Så du fått se dina barn växt upp, tagit studenten, gift sig, skaffat barn... Alla dom underbara och stora stunder man vill vara med om i sina barns liv...
Du fick lämna oss alldeles för tidigt..

 

Jag kommer att sakna dig! ♥

 

 

 



Kommentarer
Frida Fjellner

Usch vad trist! Beklagar sorgen. Kram

2013-02-27 @ 07:29:59
URL: http://fridafjellner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0