Halvvägs - 20 veckor

Tänk att jag gått halva tiden nu, hoppas andra halvan går lika fort ;)
Jag har börjat känna lite små rörelser men det är tillräckligt för att Magnus också kan känna nu. Små, små buffar känner man utan på magen nu med. Trodde det skulle dröja längre eftersom jag har moderkakan i framvägg igen, som jag hade med Zelda också!

Tycker fortfarande det känns overkligt, att jag är gravid igen. Men jag är så lycklig som får gå igenom den här fantastiska resan en gång till. Att vara gravid och få barn är det bästa i livet.
Känns konstigt att tänka på att i sommar kommer vi bli 4 i familjen, Zelda kommer bli storasyster!! Vi har ett fantastiskt år framför oss!

https://cdn1.cdnme.se/1468495/7-3/pic_5121c6949606ee648d9c53fe.jpg" class="image">



Kommentarer
Frida Fjellner

Åh, vilken fin liten kula du har! Är så glad för er skull. Ska bli kul att se vem som tittar ut i sommar! Kram på er

2013-02-19 @ 15:54:12
URL: http://fridafjellner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0