Lyckat

Äppelmoset blev lyckat idag, är så nöjd med mig själv.
Första satsen hade jag i för mycket vatten för jag råkade läsa fel i receptet men jag lyckades få till det ganska bra ändå. Jag hade lite för mycket socker så den blev lite för söt. Andra satsen blev super. Då läste jag rätt i receptet och sockra mindre :)

Kl 14 hämtade jag en uppspelt Zelda som inte ens sovit middag hos dagmamman. Hon hade bara tjatat om bada och mamma mu, haha.
Zelda blev alldeles till sig när vi kom in och skutta direkt i plurret. Köpte armpuffar åt henne och sen fick jag inte ens hålla i där. Hon flöt runt och såg så böjd ut.
Vi åkte rutschkana, hoppade från kanten och busade en massa. Zelda grina när vi skulle gå och duscha. Bada meeer skrek hon.

Nu sover hon sött i sängen och jag ska göra samma sak nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0