Freja

Vilken trist dag det varit. Regn, regn och åter regn.
Var på klädbytar dagen på fm. Kom hem med en tröja, ett par byxor och en overall. Byxorna satt dåligt och overallen var för liten så den ska jag sälja vidare. Tröja var bra iaf!

Jag är lite orolig över min älskade Freja. Hon har varit lite stel i bakdelen idag och nån dag i veckan. Stel när hon legat länge och ska resa sig. Haltar lite.
Är hon uppe och igång så syns inte, bara just när hon legat ett tag.
Måste bli en tur till veterinären med henne om det fortsätter.
Freja är min bästaste och jag skulle bli så ledsen om något var fel. Hon är min bästa vän.
Jag älskar dig Freja. Bli bra nu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0