Ett tecken

Ligger i sängen och ska sussa nu. Nyduschad och fräsch 😉 Är så trött nu så det ska bli underbart att sova.

Har haft en väldigt lugn och skön söndag. Jobbade fram till kl 12, Elin&Lina har hälsat på, lagat mat, lekt och myst med familjen, hämtat Freja... Ja det var väl min söndag typ.

Idag på jobbet när jag körde bil så fick jag bromsa för en kalv. När jag tutade på den så skuttade han bara lite på vägen men gick inte åt sidan. När jag körde fram lite sakta flytta han på sig.
Ibland kan jag känna att jag saknar att jobba med kossorna. Jag tänkte på det häromdagen bara. Så kanske jag ska se detta som ett tecken. Kossor är mitt kall..... Hmm.... Den får jag allt klura på!!

God natt🐮



Kommentarer
Moster

Det är för att ni umgåtts så mkt med Mamma Mu på sistondet :)

2012-10-01 @ 07:33:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0