Torsdag!!

Idag är det torsdag vilket betyder pannkaka och ärtsoppa för den som tycker om det.
Zelda tycker inte om pannkaka och brukar bara spotta ut när hon får det. Men idag åt hon nästa TRE stycken!!!! Och mmade vid varje tugga. YES!!!
Ända sen hon började hos dagmamman har hon blivit super duktig på att äta mat på em (hon har alltid ätit duktigt, men nu äter hon ännu bättre och mer) men hon blir kanske extra hungrig nu. Kanske var därför hon åt pannkaka! Hoppas inte.

Hursomhelst så ska jag åka och provjobba imorgon på städfirman, det känns bra. Sen hoppas jag dom bokar upp mig på mycket jobb :)
Dagmamman har stängt imorgon för det är planeringsdag så bästa mamma ställer upp som barnvakt <3

Nu ska jag förbereda lite för Zelda och mamma inför morgondagen, sen ut med Freja och efter det skutt i säng!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0