Söndag 29/1-2012

God morgon!!
Sitter på jobbet och ska jobba till 14. Ända sen i onsdags har jag gått upp mellan 5 och 5.30 varje dag och när man inte är van vid det så blir man trött! En morgon till bara sen får jag sovmorgon till 7.30 och det är lyx tycker man nu ;)
Fast det blir kanske jobb på tisdag också så jag får stå ut en dag till!

Jag tycker om att jobba, göra nytta och tjäna pengar. Så nu när jag har jobbar några dagar så känns det jätte bra. Fått in lite mer rutin i vardagen.
Men jag ÄLSKAR ju såklart att vara hemma med Zelda också och jag njuter av varje minut tillsammans.

Idag blir Zelda hela 21 månader!!!!! Tänk att hon blir 2 år snart!! Sjukt vad tiden går. Hon har blivit så stor och hon vet exakt vad hon vill och hur hon ska få det, hihi.
Älskade, underbara barn. Jag äskar dig högre än himlen. Så mycket kärlek, lycka och glädje!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0