Skam den som ger sig...



Magnus och jag åkte in på bio ikväll, vi såg Stig-Helmer the story.
Den var mysig och ganska bra, jag kan rekomendera den.

I lördags var syster&Mattis här på besök och gratta Magnus i efterskott, trevligt.
I söndags kom Lisan och Amanda på besök, trevligt :) Jag älskar att få besök.
Men jag har förstått nu att det inte är mig dom vill träffa, det är Zelda.
Lisan skicka sms till mig...
L: Är ni hemma idag? Vi tänkte hälsa på.
H: Ja vi är hemma.
L: Zelda är väl vaken.......?
H: Ja.....
Men hursomhelst så är det alltid kul när ni kommer på besök för att häsla på OSS :P


Men från det enda till det tredje... Igår var jag envis och ringde runt till massa ställen och sökte jobb.
Fick typ samma svar överallt, skicka in en ansökan och CV. Räcker det inte med att man ringer??!?!
Men idag ringde dom tillbaka från en städfirma i Sandviken, så jag ska dit imorgon på en interjuv.
Dom var inte ute efter att anställa någon men vikarier behövs ju alltid. Men hon sa också att det kan bli mycket jobb.
Det är iaf en början och jag har ju fortfarande hemtjänsten.
Det kändes så roligt och skönt att någon ringde tillbaka! Jag blev så glad!!
Nu är jag mer taggad på att söka jobb. Jag ska ligga i och ringa massor och nästan tjata på mig ett jobb.
SKAM den som ger sig!

God Natt!



Kommentarer
Emma

Bra där hanna! Det var på de vägen jag fick jobb. Jag tjatade. I en månads tid gick jag in till min chef, (var vikarie) och tjatade om fast jobb, varje dag!! :) Det var fem år sedan nu. Så tjata på. Det kan ge grymma resultat!



Jag och Jonas får ju ta och hälsa på. Att det ska vara så svårt att komma iväg bara!

2012-01-17 @ 22:54:48
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Amanda

Vi kommer för att träffa er båda men det är ju alltid roligt om Zelda också är med! <3

2012-01-18 @ 21:08:25
Moster

Jag håller med Amanda :) Ni är alla viktiga men dig har jag ju träffat i snart 25 år, Z har ju bara varit här i snart 2 :)Puss på dig. Och du, visst är det underbart att Amanda fått lgh? Gud så lycklig hon är nu!!

2012-01-19 @ 09:22:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0