Jobb

Sitter på jobbet och ska jobba till 14.30. Uuh jag gick upp kl fem imorse och det är jag inte van vid. Men det gick bra. Väckte Zelda strax före sex så hon fick klä sig och dricka lite välling.
Idag blev hennes första riktigt tidiga morgon hon dagmamman och första långa dagen. Jag ska ta 15.10 bussen hem. Magnus skjutsade mig imorse, så skönt att man kan åka tillsammans.

Det blev första riktigt låååånga dag ensam hemma också. Var ut på morgonpromenad med henne imorse. Sen lämna vi lite lampor och radio på åt henne. Så fort hon slutar löpa kan hon börja vara med Algott på dagarna så dom får sällskap av varandra.
Tycker synd om henne som får vara ensam så länge.

Jag saknar redan alla mina hjärtan men det är kul att jobba också.
Fast vi ses ju igen om några timmar.

Ha en bra dag allihopa!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0