Dagmamma

I morgon börjar Zelda skolas in hos dagmamman. Jag har blandade känslor inför det, men det känns bra. Jag tror det kommer bli bra. Vi skulle sätta henne på dagis/dagmamma i höstas men så bestämde vi i somras att hon skulle börja i januari istället. Jag tyckte det skulle bli så underbart att få vara hemma med henne ett halvår till. Nu har det halvåret gått och jag har knappt hängt med. Tiden går så sjukt fort, man måste verkligen stanna upp ibland och njuta av nuet och stunden.
Men som sagt så känns det här bra och nu ser jag fram emot inskolningen! Jag ser också fram emot att gå ut på jobb jakt och jag vill verkligen hitta ett jobb nu!!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!!

Och grattis min kära fästman på din dag. Jag älskar dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0