When bad dreams are coming true....

Jag brukar ofta ha dåliga drömmar när jag ska jobba om att jag sover över. Jag har alltid panik för det.
Igår natt drömde jag att jag sov över och hade panik och vakna hela tiden, som jag skrev om igår. Jag är rädd att klockan inte ska ringa osv.

Men nu imorse vaknade jag EN TIMME senare. Klockan hade inte ringt!!!! Jag åker hemifrån 6.20-30 när jag jobbar så jag går upp 5:10 för att hinna ut med Freja och äta frukost i lugn och ro. Tycker om att ta det lite lugnt på morgonen. Så idag vaknade jag kl sex. På med kläder, kasta i mig frukost och göra mig klar. Han inte ut med Freja. Tur Magnus är hemma så han kan ta ut henne idag.
Det blev ju inte super stressigt för jag hann ju i tid. Det var ju tur att jag vakna 6 och inte 7. Men det har varit så skönt att gå en promenad så tidigt p morgonen så jag blev lite ledsen.

Nu jobbar jag till 14 sen tar jag helg efter nio dagar i rad nu!! Men man vet aldrig, kn ju bli jobb i helgen med!

Virrigt text det blev. Ha en skön torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0