Underbara dag!

Vilken skön, underbar ledig dag jag har haft med min älskade lilla familj.
Vi har varit ute och åkt pulka, sparklåda, busat i snön och bara myst. Det var ju så underbart väder på fm. Vi skulle grilla också men Zelda förfrös händerna och blev så ledsen. Vi gick in och värmde upp dom, ajaj handen skrek hon lilla hjärtat. Men sen grills vi korv i kakelugnen och då blev hon glad :)

Nu ska jag krypa i säng och ladda för jobb lördag och söndag. Jag skrev fel igår, jag har jobbat 8 dagar i rad, inte 9 som jag skrev.
Dom fråga om jag ville jobba idag med men jag tacka nej. Behövde en dag med familjen <3

Hursomhelst har jag haft en underbar dag! Oj vad jag älskar min familj <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0