Onsdag

Jobbelijobb.... Ett jäkla tjatandes om jobb i bloggen nu men det har varit jobb varje dag sen i onsdags.
Nu ska jag jobba idag och imorgon sen har jag inget mer planerat. På fredag vill jag vara ledig tillsammans med Zelda. Men vi får som sagt se vad som händer.... Man vet aldrig...

Inatt har jag vaknat jätte ofta kollat på klockan och haft panik över att jag sovit över. Jag drömde lite konstigt också som jag inte minns nu. Jag tror Magnus i drömmen sa något om tiden och jag tänkte i drömmen att jag har ju kl på alarm så det är lugnt. Tänkte även så varje gång jag flög upp och titta på den.. Virrigt det blev men det är svårt att förklara!

Det var jobbigt att åka ifrån Zelda imorse. Hon låg så mysigt i soffan och kura :) men snart är det HELG!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0