Zeldas 1årskalas

Vi hade 1års kalas för älskade Zelda i lördags. Det blev lyckat och hon fick så mycket fina presenter. Tusen tack allihopa!

På fredagen, dagen då hon fyllde år var vi till HC med henne för hon fick feber igen. Det visade sig att hon hade öroninflammation IGEN!! Fast bara på vänster öra den här gången.. Stackars lilla hjärtat ♥ 
Men hon var så duktigt på kalaset på lördag endå, hon höll humöret uppe och tyckte det var kul med så mycket folk. Hon såg lite förvånad ut när alla stod upp och sjöng för henne, hihi.
På fredagen tog vi det bara lugnt och vilade upp oss inför kalaset. Mamma kom förbi en sväng och Zelda fick fina presenter :)
På fredagskvällen höll Magnus och jag på att göra fint i lilla salen inför kalaset och var inte klar förrens sent på natten. GUD vad ballonger jag blåste upp! Hur mycket som helst. Inget kalas utan ballonger ;)

Nu efter en väääääääldigt osammanhängade text får ni nu njuta av en massa bilder från både fredagen och lördag :)


























































På kvällen kollade vi på en majkase nere i åbro och sen åkte vi till gysinge och tittade på fyverkerier.
Glömde Zeldas hörselkåpor så hon blev lite rädd för smällarna men sen fick hon kommer upp i famnen och tyckte det var superhäftigt med alla fina fyverkerier.
Jag hade en underbar dag med nära och kära.
Tack alla ni som kom och firade Zeldas 1års dag med oss ♥






Kommentarer
Syster Sophie

Tänk att man inte lyckade fastna på en enda bild ;-)

2011-05-05 @ 20:56:17
Jennifer

Sv: Jo jag vet, det är super sött :)



Jag har köpt kläderna åt Elvira så de lär användas flitigt i sommar.



Söt dotter förresten :)

2011-05-06 @ 12:52:18
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0