Över en natt...

Igår kväll fick jag sms av Mirris som undra om jag ville följa med på en kvällspromenad. Tänkte säga nej först för det var mina favvo program på tv men sen kom jag frma till att tven inte kan styra mitt liv.
Klockan 21:40 kom Mirris hit och vi tog en lång härlig promenad. Vi gick en av mina favorit turer som jag alltid gick förut innan jag fick barn. Men jag har inte vågat gått där nu och så går det inte med barnvagn eftersom det är en bit i skogen man går. Jag tror vi var lika rädd båda två men vi sa inget, haha. Det blev så mörkt och jag är egentligen livrädd flr att gå i skogen nu iaf man stöter på en björn, varg, vildsvin eller vad som helst. Hua!
Men vi kom hem igen helskinnade! Tack för en härlig promenad och pratstund!

Idag har vi varit på kyrkis en sväng, det var dååligt med folk men Zelda tyckte de var kul. Vi har inte varit där på så länge eftersom hon har varit sjuk. Mirris&Mille kom också :)

Men hur som helst så bara ÖVER EN NATT har Zelda börjat gå riktigt bra. Hon har ju gått lite grann men imorse trippa hon på bra mycket och idag på kyrkis gick hon superbra :) Min lilla tjej börjar bli stor ♥

Nu sover lillhjärtat, trött som få efter att ha gjort mrgon klockan 06:00.
Ska vila en stund jag med.


Liten....


...blev stor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0