Fullt ös

Idag har vi inte varit hemma på hela dagen. Vi gick upp och åt frukost och sen har det varit full fart. Landade innanför dörren klockan 20:00 ikväll.

Vi böjade dagen med kyrkis. Det var städdag och sen åt vi gott och mös ute i solen.
Kom hem, packade oss ur bilen och bytte till vagn. Gick till Magnus mormor och åt lite mer. Men jag fick inte i mej något fika där, det var helt stopp i magen efter all gotta jag stoppat i mig på kyrkis. Lite paj gick i iaf.
Efter det gick vi hem och bytte till den andra vagnen och gick ut på en promenad med Carro&Lova.
Stannade en liten stund hemma hos dom efter promenaden.
Hem igen, bytte till bilen och upp till Anna och Matts. Blev kvar där till sju. Sen upp till mamma och blev där till klockan åtta.

När vi kom hem blev det ett bad för Zelda som var lortig från topp till tå.
Välling och nu sussar hon sött, helt slut efter dagens bravader.
Fullt fart från morgon till kväll, det gillar vi!


























Jag var bara tvungen att prova sätta en liten toffs på henne, hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0