Överraskning

Igår kom Magnus hem med en överraskning till oss. Han har köpt en systemkamera. Jag blev så glad, så länge som jag har önskat mig en sån och nu har vi en :) Massa kort kommer det knäppas nu.
Måste lära mig kameran nu också så jag kan få ännu finare bilder än vad det redan blir. Man ser verkligen vilken skillnad det är att knäppa med vanlig digitalkamera och våran nya.

Zelda fick agera modell igår när vi testade den och här kommer lite av bilderna




















Vackraste Freja



Kommentarer
Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Åh va skojj med en riktig kamera! O den där giraffleksaken verkar cool :)

2011-03-18 @ 12:17:16
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Amanda

Kuuuul!!

superfina bilder, men va är det jag seeer!!! ckan lillhjärtat stååå????

2011-03-18 @ 19:36:03
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Moster Sophie

Gud vilken gobit hon är min systerdotter. Vilket långt hår hon börjar få!

2011-03-23 @ 08:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0