Nummer 2

Idag har jag minsann fått lite nytta gjort. Städat vardagsrummet+hallen och tvättat. Tummen upp för mig.
Hade besök av mami på fm :) Vi busade en massa med Zelda som är så pigg och glad igen. Ska resa sig upp mot allt hon kommer åt och krypstegen tar sig mer och mer. Mammas duktiga tjej ♥

Var till BVC i torsdags och då vägde hon 9555g och var 72,5 cm lång.
Hon vägde 9600g när vi var där i december så hon hade gått ner i vikt. Men hon var ju sjuk i över en vecka. Dålig i magen och levde på gröt och välling. Det var tur hon hade lite att ta av nu när hon blev sjuk. Hon ser fortfarnade rund och go ut :)
Nu är aptitien tillbaka och jag är så glad för det.

Idag fick hon bula nummer 2. Hon är och ska klättra hela tiden och så hann inte jag med och hon landa på pannan igen! Hon vart inte lika ledsen den här gången. Blev snabbt glad igen. BUSUNGE! Man måste vara försiktig!





Sånt här gör mig så himla förbannad och äcklad!! Hur kan man göra så mot sina djur? Dom är ju så försvarslösa! Hoppas du som gjorde detta kommer få lida.... Och jag hoppas hunden kommer få komma till ett kärleksfullt hem!


Jag älskar dig Freja


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Självklart svarar jag så fort jag hinner :) har många järn i elden. Hihi! Vilken go vovve du har. Vad är det för ras? vågar inte kolla länken, men hörde på radio om ngn som typ släpade sin hund efter en bil. Fick ONT i magen! Borde fan va dödsstraff på djurplågeri. Utan min lilla Stella funkar jag inte.

Min Lilla leia har oxå gått ner lite i vikt nu när hon varit sjuk. Men med hennes aptit är hon snart back on track.

Kram

2011-03-04 @ 22:15:51
URL: http://triquetra.blogg.se/
sanna

Ja det är hur bra som helst!

Yes det finns att ladda ner :)

2011-03-05 @ 00:50:01
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Elin Gabriella - Mops & Chihuahuaa

Ja det var väldigt likt henne! Vad fin hon är :) Kram och trevlig lördag!

2011-03-05 @ 12:20:59
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0