Less less lesssssssssssss.........

Jag är SÅ jäkla less på alla dessa sjukdommar som går nu. Att vi aldrig får vara friska.
Nu är Zelda förkyld igen och har varit det sen i måndags. Ingen feber, men snorig som tusan och en hemsk hosta. Jag klarade mej undan med lite snorig bara, hoppas jag. Freja stackarn löper och har det jobbigt med sina små trosor.



Melvin och mamma åkte på lunginflammation. Melvin är mycket piggare nu (har pratade med Marie nästan varje dag och kollat läget, man blir ju så orolig) och mamma var in igår och fick det konstaterat.
Nu ska vi hålla oss ifrån varandra och bli frisk. Måste ju vara frisk tills Melvins lillasyskon kommer :)
Och till Zeldas 1års dag! Vi vill möta våren friska och starka :)

Men fy nu börjar det snöa typ och jag som skulle ut och gå. BURR!

Hursomhaver så har det inte hänt så mycket här hemma med andra ord. Slappat och tagit han om sjuk bebis.
I morse fick en sån grym hostattack så hon nästan inte fick någon luft. Man såg verkligen paniken i hennes ögon. Mellan andningarna så grät hon, det gör väl jätte ont i halsen och bröstet kan jag tänka mig.
Ursh det är så jobbigt när det  blir så, man känner sig så hjälplös. Mamma älskade hjärta ♥

Magnus och jag skulle åkt till järvsö den här helgen med några andra var det tänkt.
Men turen var ju inte på vår sida då både barn OCH barnvakt blev sjuk... Trist. Det har varit planerat så länge och jag hade verkligen sett fram emot det. Så går det ibland. VIktigast nu är att alla blir frisk igen.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0