Framåt

Zelda bara kryper mer och mer för varje stund som går nu. Reser sig mot allt hon kommer åt.
Balansen är inte rikitgt 100 än så det gäller att vara beredd. Mamma lilla tjej växer och blir stor ♥
Det är en sådan underbar tid nu med Zelda. Det händer nya saker hela tiden, hon utvecklas mer och mer för varje minut som går. Hon är full i bus men har ett jäkla humör också om det inte blir som hon vill.
Hon sover sig genom hela nätterna, vaknar alltid vid 7-7:30 och lägger sig på kvällen mellan 19-20.
Äter mat med stor aptit. Gröt älskar hon.
Jag kan inte fatta att om mindre än 2 månader så fyller min lilla lilla tjej ett helt år!!


Svammel svammel. I morgon ska jag låna hem mammas kamera för jag har knäppt massa fina bilder på Zelda med den. Skulle vilja framkalla alla korten jag har också.
Vart gör man det smidigast och billigast? Jag vill helst bara lämna in en cd med alla bilder och få dom framkallade.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Magnus och Freja och kika på BB. Otroligt att man kan börja följa sånt skit. Men det är kul att titta på tycker jag, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0