Första

Jag har varit dålig på att blogga nu men vi har varit sjuk och jag har inte haft någon lust.
Och bara för att jag väljer att inte blogga på ett tag så har det varit många av "Zeldas första"...
Min lilla tjej börjar bli stor :)

Hon har tagit sina allra första krypsteg. Det gjorde hon igår, den 1:a mars.
Hon har fått sin första bula i pannan, den lyckades hon med idag. Lillhjärtat ♥
Hon har haft sin första öroninflammation, på båda öronen. Det var ingen kul första grej, det har varit jobbigt.
Det började med feber en dag, sen blev magen dålig och höll på tills febern kom igen.
Var till doktorn och han sa att febern skulle vara över om två dagar och magen skulle fortsätta någon dag till.
I söndags hade feber inte gått ner och vi var då inne på dag 5 med feber. Så vi åkte in till södertull och då visade det sig att hon hade dubbelsidig öroninflammation... Då fick hon pencillin att ta i 7 dagar och hon är SÅ mycket piggare redan och så har hon böjat äta mat igen efter att ha levt på välling&gröt i flera dagar.
Det är så skönt att pigga, busiga och glada Zelda är på väg tillbaka igen. Jag däremot har blivit förkyld nu istället... Attans, men det är snart över.

Ser ni det röda runda märket i pannan?


Zelda har ju blivit hela 10 månader nu också. Mammas stora tjej.
Hon blev det igår kan man säga. Det finns ju bara 28a dagar i februari och hon är född den 29:e.
Det är en superrolig tid nu, det händer nya saker hela tiden.


Söta Mille fyllde 1 år den 24:e februari! VI missade kalaset för vi var sjukt. Ska åka in sen när vi blivit friska :)




Kommentarer
Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Hihi sånna märken har Jack i pannan jämt :)



Öroninflammation är inte kul, skönt att hon mår bättre!

2011-03-02 @ 18:57:03
URL: http://artanimagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0