BVC

Idag klockan 09:30 ska vi till BVC för 10månaders kollen.
Det ska bli kul att se hur mycket hon har vuxit nu. Tror inte det är sån stor skillnad.

Efter det ska vi möta upp mamma och ta en promenad med henne i det underbara vädret.
Då kan lillan passa på att sova också. Kommer vara livat här idag. Det är folk som är här och tar ner snö från taket så jag har fönstertittare hela dagen. Rörmokaren är här och lagar läckor och våran toalett som det är stopp i. Fullt ös hela dagen.
Jag ska ta tag i städningen idag med, ser hemskt ut här hemma. Dammigt och lortigt.
Har blivit så nu när lillan varit sjuk... Men nu är hon mycket piggare igen som sagt och det är så underbart :)

Nu ska vi käkat lite frukt innan det är dags att gå.
Jag har slutat ammat helt nu, det känns tomt men skönt. Hon var inte så intresserad längre.
Så jag helammade henne i 6 månader och delammade i 4 månader. Jag är super nöjd med det.
Hur länge ammade ni era barn?


FRUKT OCH BVC NU!!!



Kommentarer
Bettan

Men, vi har inte fått komma på nån 10-månaderskoll.. Harry blir ju 11 månader på måndag. Har inte varit dit sen början på december nu, vill ju veta hur mycket han växt!!! :)

2011-03-03 @ 16:47:24
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Alexandra -mamma till Leia

Hehe... Jag ammade knappt en vecka. Det gick åt skogen. Leia hatade mina tuttar och jag hatade att amma och det kom verken mjölk och leia gick inet upp i vikt. Ersättningen var underbar!

2011-03-04 @ 13:21:13
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0