Sjukstuga

Idag har det varit sjukstuga här hemma. Zelda har haft feber hela dagen.
Hon fick igårkväll och det har suttit i hela tiden. Hon har inte så hög feber.
Men hon har varit matt idag, det syns på henne fastän hon busar på som vanligt så ser man att hon är hänging, lillhjärtat ♥

Zelda har haft pyjamas på sej hela dagen idag och för att hon inte skulle känna sej ensam så tog jag också på mej pyjamas. Så vi har strosat runt i pyjamas hela dagen. Det får man om man är sjuk :)
Mamma kom och hämtade Freja på morgonen så jag inte skulle behöva gå ut med Zelda.
Det blir så tomt när hon är borta, älsklings Freja ♥

Det har inet blivit många ryck här idag. Vi städade vardagsrummet nu på kvällen och så sopade jag av i stora salen för idag började zumban igen.
Annars har vi bara slappat, myst och läst i sängen och busat.


Jag älskar dig Zelda ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0