Paus

Jag har tagit en paus från att skriva om mitt år 2010 och att skriva blogg.
Det är roligt att skriva en årsresume men det tar sån tid att jag blir uttråkad :P
Så nu tar jag en paus från årsresumen och bloggar på som vanligt igen.

Och nu har det ju såklart hunnit hänt en hel massa under tiden jag inte bloggat. Det som  är nackdelen med att blogga för sällan, att det blir så mycket att skriva om. Men jag tänker skriva lite och mycket bilder. Det är roligare så, eller hur?


Nyår firade vi hemma, bara vi 4 :) Magnus lagade 3rätters middag, supergott.
Sen blev det soffmys fram tills 12slaget. Då gick vi ut och kikade på alla raketer och poffade champange och skålade in det nya året.
På dagen var jag ute och red med Kerstin i det helt otroligt underbara vädret! SUPERMYSIGT!

Dagen efter tog vi ett mycket skönt bad tillsammans hemma hos Magnus föräldrar.
Blev bjuden på mat innan vi åkte hem.











I lördag, den 8:e januari fyllde Magnus år.
Zelda och jag gick upp och sjöng för han och kom med frukost på sägen.
Sen gjorde vi tre smörgåstårtor, en laktosfri. Dom blev faktiskt jättegoda och jag är så nöjd, var ju första gången jag gjorde smörgåstårta. Alla som kom och åt av den tyckte också om den :)


Det var skitsvårta att dekorera dom. Men jag är ganska nöjd.
Tårtan längst till vänster har Magnus dekorerat.


Zelda med sin tremänning som är född den 12:e april. Den dagen Zelda var beräknad till.





Resten av dagarna har bara flytit på.
Vi har haft främmande, vi har varit och hälsat på hos andra, vi har varit till valbo på mellandagsrea, vi har haft massa hemmamysdagar.... Ja vi har bara varit och haft det mysigt :)




















Kommentarer
Amanda Holmgren

Åååå så fina bilder!!



Du, Var hr du köpt dina jeans (jeansleggings?) som du har på översta bilderna, jättefina!!!

2011-01-12 @ 18:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0