Måndag

Sist jag skrev så skrev jag att det var sjukstuga här hemma.
Febern gick över efter en dag till men då kom snoret och sen hostan.S
Så det är fortfarande sjukstuga här hemma. Fast hon är mest bara snorig, hostar inte mycket alls.
Jag hoppas det går över snart så vi alla kan få vara friska, alltid ska någon vara sjuk. Det är så tråkigt.

I fredags var jag och Zelda till färnbo och hälsade på Marie och Melvin. Vi blev kvar där hela dagen och hade det så mysigt. Vi fick gott fika, god mat och underbart sällskap :)
Melvin var så gosig med Zelda och gav henne saker hela tiden. Tänk när Zelda också kan gå vad dom ska busa mycket :)

Sötnos ♥


Idag har Zelda och jag varit uppe hos mamma hela em.
Vi gjorde ingenting, bara slappad. SÅ skönt.



Nu ska jag ta reda på disken och sen ska jag sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0