Gunga

Idag har jag jobbat mitt första jobbpass för första gången på nästan 1 år.
Det var roligt att komma ut och jobba lite igen, men jag saknade min söta lilla tjej som var hemma med sin pappa! Nu ska jag jobba fredag och söndag också, bara kvällar så det ska bli kul.
På lördag ska jag in till gävle och träffa några godingar :) Det ska bli så kul!


Idag har Zelda gungat för första gången i sitt liv :) Hon tyckte det var så kul och gjorde fart själv nästan, hihi. Vi får gunga mycket nu när det blir vår och sommar :)


GOASTE ZELDA ♥



Nu ska jag skutta i säng för imorgon väntar ett besök hos tandläkaren.
Det är Zelda som ska på sitt första tandläkarbesök. 4 små tänder har hon att visa upp :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0