PUSH

Kom hem från pushen för ett tag sen. Det är ett under att benen fortfarande bär mig efter ett pass. Dom blir degiga och som spagetti. Men jag känner mej så duktig också :)
Jag ska bli bättre på mina promenader nu också. Jag är ju ute och går varje dag men det blir inte så hurtigt. Hoppas på att komma i form tills i sommar så man törs visa sig i bikini.
Jag fick ett litet maghäng alldeles vid snittet som jag vill försöka få bort.


Tänk att Zelda kom ut därifrån. Helt ofattbart!! Bilden är tagen för ganska länge sen så ärret syns inte alls lika bra nu längre. Och mina bristningar har blivit mycket bättre.

Nej nu ska jag duscha av mej svetten, hihi. Fräsch jag är som sitter här alldeles svettig och illaluktandes :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0