Jag ser det snöar...

Ja igår snöade det sjukt mycket nästan hela tiden. Och genast blev det ju livsfarligt att gå ut.
Is under snön är lika med blixthalka. Tur man har vagnen att hålla sig i :)

Mamma, pappa och Charlie kom fram på fm igår så då gick vi till åsen och åkte lite bob och hade snöbollskrig.
Det var väldigt skönt ute, men halt som sagt.
Vi blev kvar ute ganska länge och Zelda sov i vagnen hela tiden.
På väg hem köpte vi med oss mat och semlor från södra brunn. MUMS! Och sen lekte vi länge innan dom åkte hem. Zelda hade hunnit blivit så trött igen efter allt bus så hon la sej och sov en stund till.
Jag med :)




Zelda fick inte vara med och leka med Charlie så efter ett tag tog han med sej lådan och gick ut i köket och lekte själv, hihi.


Efter båda jag och Zelda vilat en stund så bytte jag om lite och sen åkte vi med mamma, pappa och Charlie till hagaström. Blev bjuden på tacos och efterrätt, mums.
Blev kvar där till halv nio tror jag innan vi åkte hem.
Tack för en trevlig dag allihopa :)


Byggare Zelda :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0