JAG KAN GÅ!!!!

Idag har vi varit på kyrkis, alltid lika roligt tycker jag. Komma iväg en stund och träffa mysiga barn och mammor! Resten av dagen bara försvann, jag blev helt förslappad när jag tänkte på allt jag behövde göra så jag fick ingenting gjort istället. Jag har lagat mat, varit ute på promenad med mina flickor och lekt och myst med dom.
Skönt med slappardagar ibland, men nu har det blivit för många. AJAJ!

Hursomhelst SÅ....
Ikväll kom Zelda på att hon kan gå om man håller henne i händerna. Och jäklar vilken fart hon har spurttat runt med här hemma idag.
När Magnus kom hem så ville hon visa vad hon lärt sig och jag har aldrig sett henne så STOLT OCH MALLIG någongång. Hon bara skrek av lycka och skrattade och trippade på fort som tusan mot Magnus.
ÄLSKADE GOA UNDERBARA BARN!!
Jag ska leta på laddaren till filmkamerna nu så ska jag filma det. Måste börja filma mer, är ju så kul att ha sen att titta på när dom blir äldre!



Nu ska jag ut en sväng med Freja och sen väntar sängen!
GOD NATT



Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack för din kommentar och dina tips!

Tre månader låter lång tid, hoppas jag kan börja tidigare.. Får se vad de säger på efterkontrollen! Jag går ganska raska promenader nu och det fungerar fint, men jag vill mera :) Men får nog snällt vänta ett tag till, hihi :)



Blev du också snittad?

2011-02-17 @ 22:56:30
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Amanda Holmgren

Åh Älskade Goaste Zelda! Va duktig hon är!!!

Måste få se ngn dag!!

KRAMAR!!!

2011-02-18 @ 20:34:44
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0