Från morgon till kväll

Idag har jag, Zelda och Freja varit igång från morgon till kväll och bara haft det roligt.
Dagen börjde med kyrkis (då fick Freja vara hemma) och Zelda tyckte det var lika roligt som alltid, jag med!
Det är kul att det är så många barn och mammor och några pappor där. Det har blivit några fler nu känns det som. Och så är det så kul att se hur allas barn växer. Dom som kröp när det blev juluppehåll går nu :)
Tiden går så fort...

Efter kyrkis åkte vi hem och käkade lunch sen mötte vi upp Carro&Lova och tog en skön promenad. Det var superhalt efter vägarna och blött så jag var dygnsur om fötterna sen. Trots att det duggregnade så var det skön luft ute och så var det inte så kallt heller.
Det blev en härlig promenad med trevligt sällskap :)

Direkt när vi kom hem packade vi in oss i bilen och stryde mot färnbo. Och sen blev vi kvar där hela em.
Kom hem vid sjutiden. Jag hade tänkt åka hem lite tidigare men jag ville hinna träffa min bror. OCh när han väl kom hem så blev jag bjuden på mat och det tackar man inte nej till. Speciellt inte pannkakor med grädde&sykt ;)
Hursom så har jag haft en super trevlig em i färnbo. Melvin var lika söt och busig som vanligt och Maries bebismage bara växer och växer :)









Nu ska jag sova
GODNATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0