Färnbo x2







Igår var tanken att Zelda och jag skulle gå på kyrkis, som vi alltid gör på tisdagar&torsdagar. Men det var för kallt i lokalen så det blev inställt. Satt och småsura på sängen en stund för det var inställt. Jag avskyr när det blir inställt, man är ju så inställd på att gå dit på morgonen. Så jag bestämde mig för att vi skulle hitta på något annat. Hade ingen lust attt vara hemma heller. Så vi åkte till färnbo igår igen.
Jag blev där hela dagen, kom inte hem förrens runt halv sju.

Jag blev bjuden på lunch, mellanmål och middag. LYX! Jag hade köpt med mej lte fika som jag bjöd på :)
Vi hade en bra dag. Busade med dom små, var ute en sväng, kikade på tv, pratade, åt (känns som om man äter hela tiden ibland :P) och bara hade det bra.
JOhan kom hem runt 17 så jag hann träffa han en stund också.
Två riktiga mysdagar har det varit. Och underbart sällskap ♥

Zelda kommer nog bli en liten tuffing tror jag, hihi. När dom stod där i trappen och höll på så flytta Melvin undan hennes armar hela tiden som om hon inte fick vara där. Och istället för att börja grina och skrika så ryter hon nästan och biter han i armen två gånger, haha! Sen fortsatte hon med att försöka klättra upp i trappen.
Busungar ♥


På kvällen var jag på PUSH, fy vad jobbigt det är men det känns bra efteråt.
Jag älskar snön men börjar längta efter våren nu så man slipper alla dessa kläder och så man kan komma igång med promenaderna på riktigt igen!

Idag blir det en hemmadag. Zelda är inte så bra i magen och så har vi lite att göra hemma.
Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0