Farbror doktorn

Idag har Zelda varit till farbror doktor och visat upp sina eksem som inte har blivit nå bättre alls.
Men doktorn sa att det såg bra ut och vi ska fortsätta smörja som vi gör. Det är nå vintereksem hon har.
Jag har bytt sköljmedel till parfymfritt nu också, tvättmedelt har jag alltid haft parfymfritt så får vi se om det blir nå bättre av det också.
Zelda var så glad och busig hos doktorn fast hon sovit så lite! Hon skulle ta på allt och försöker resa sej mot det mesta nu, snart så kan hon resa sig helt själv :)

Nu sover hon sen en stund tillbaka, trött efter kyrkis och doktorn.
Jag ska vila en stund jag med innan jag går till jobbet. 17-21 jobbar jag ikväll, det är lagomt!

Inatt så har vi haft besök av TJUVAR!!!!! Någon/några har brytit upp tanklocket på Magnus bil och försökt slangat bensin, men det gick inte. Synd att Freja inte var hemma inatt för då hade hon kanske skällt på dom så vi hade vaknat och gått upp och tittat. Min bil hade dom inte rört alls..
Man blir så jäkla less när sånt här händer och nu är ju tanklocket förstört och fult.
LÅT ANDRAS SAKER VARA IFRED!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0