Varmt ute, varmt inne....

När det är såhär varmt ute får vi det alltid minst lika varmt inne. Det är så jobbigt.
Men nu har det inte varit så farligt varmt inne tycker jag så det är skönt.
Påskhelgen har bjudit på strålande sol och underbart väder alla dagar och vad har vi gjort?! Jo vi har kurat oss inomhus och hållt oss undan från solen. Zelda är häning igen med feber och hosta.
Vi har varit ute litegrann på eftermiddagarna och suttit i skuggan, man blir ju tokig av att sitta inne en hel dag.

Igår var vi på påskmiddags hos Magnus föräldrar. Vi åt god mat och letade påskägg.
Magnus var i färnbo och spelade match så han kom senare.

Idag skulle vi åkt på påskmiddag hos mina föräldrar men det blev inget av nu. Ska åka in till södertull med Zelda som fortfarnade inte är pigg. Dag 5 med feber.
Gud vad bitter och sur jag låter men det är jag. Det är så tråkigt att hon ska behöva bli sjuk..
Det skulle bli kul att träffa alla idag för det är så sällan vi är samlad allihopa men nu måste Zelda bli frisk först. Det är nummer 1 nu. Vi stannar och säger hej iaf en sväng när vi kommer hem.

Nu ska jag städa lite och sen ta en dusch. Sen åker vi till gävle.

Jag saknar dig min vackra ♥


Kommentarer
frida- 20 år och mamma.

Sv; Ja det har han :D

Den ligger liksom efter vägen mot vinnersjö.

Om man kommer från "rörberg" hållet , så svänger man höger vid macken och sen åker man typ kanske, 4 km. Det finns nästan bara det huset efter vägen :)

Vart i hedesunda bor du/ni?



Kram

2011-04-26 @ 09:58:11
URL: http://fraajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0