Tillbaka till vardagen

Då var det tisdag och den vanliga vardagen är tillbaka igen.
Det kändes konstigt när Magnus åkte till jobbet i morse efter att ha varit hemma så länge.
Den här veckan ska jag hinna med en massa städ och bak.

Var som sagt till doktorn igår med Zelda men dom hittade ingenting. Hon har bara åkt på en rejäl förkylning, stackarn..
Så idag har vi hållt oss inne hela dagen och bara myst. Jag gick med nattlinne på nästan hela dagen och Zelda gick med sin natt tröja till ikväll då vi böt, hihi.
Vi har städat köket, dammsugit hall & vardagsrum, busat en massa och bara myst. Skönt med slappar dagar ibland, synd bara att hon ska vara sjuk. Ingen feber idag hade hon så det var bra. Ett steg i rätt riktning.

Nu idag/kväll har Zelda gått helt själv!!!!!! Jag ställer ner henne på golvet och går i väg och då tar hon bra många steg innan hon sätter sig. Min duktig tjej! Jag är så stolt över dig ♥
Hon går oftas mot en möbel och går runt den hela tiden sen. Det är sällan, nästan aldrig hon bara släpper och går rätt ut. Bara korta korta sträckor då hon bara behöver ta ett halvt steg.
Men det är bra att hon är försiktig!

Nu sitter jag och laddar för kvällens sista push. Ska bli skönt att komma iväg och träna.
Har varit slappt med promenader nu under helgen och alldeles för mycket onyttigheter.
Men så fort Zelda blir frisk ska vi ta tag i hurtpromenaderna igen! Och så får Freja komma hem, som jag saknar henne!




Bebis Freja ♥



Kommentarer
Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Hej. Hoppas allt e bra med er :) trist att zelda är sjukling igen. Hoppas hon är piggare tills stora dagen :) vad roligt att hon går nu :)

har ni köpt ny vagn fresten? :)

vore jätte roligt om vi kunde umgås eller ta promenader tillsammans, om du vill umgås med mig :)

2011-04-26 @ 21:27:38
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Mamma till William & bebis i magen :)

Vilken söt blogg du har :)

2011-04-27 @ 10:07:28
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0