Söndag...? Nej fredag

Jag har varit så virrig idag och trott det varit söndag. Måste varit för Magnus var ut igår... Jag är helt dagvild, men nu vet jag att det är FREDAG idag. Alltså har vi heeeeeeela helgen kvar :)
Men den blir lugn. Mat hos Magnus föräldrar på söndag och mat hos mina på måndag och sen kalas hos Tilde.
Det blir en lugn och härlig helg :)

Idag har jag städat och tvättat hela dagen så nu törs man ta hem främmande igen utan att vara rädd för att dammråttorna ska kika fram. Eller för att alla berg av saker som ligger framme ska rasa över någon!!
Nu är här SKINADE rent.... nästan. Ger mig på köket imorgon och badrummet.
Vill ha klart med allt städade så jag bara kan ägna mig åt bakningen till Zeldas kalas nästa vecka. Och allt fix inför hennes stora dag. Det ska bli så roligt :)

Tråkigt men sant så är ju Zelda lite häning igen. Feber och hosta. Så jag hoppas det bara är något kortvarigt.
Hon sov i nästan 4 timmar på eftermiddagen idag, lillgumman. Men det är bra att hon sover mycket så hon blir frisk och kry! Nu sover hon för natten efter lite kramkals med mamma&pappa. Hon var så go och kröp emellan oss i soffan och bara ville kramas. GOSUNGE!




Mina vackra flickor.
Jag älskar er så mycket ♥



Kommentarer
Evelina

Det blev den knallrosa mössan ser jag :) Skitfin!

2011-05-04 @ 08:46:05
URL: http://ewiis4.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0