HÅLL I HATTEN....

..Hanna BLOGGAR!!! Helt otroligt. Jag vet att jag är super dålig på att blogga. Jag tänker alltid att jag ska men så glömmer jag och sen har det gått sån lång tid och det har hänt så mycket så då orkar man inte skriva allt istället.

Den här veckan har Zelda och jag bara varit ute och farit alla dagar. Full fart men kul har vi haft!
Måndagen var det ett besök i hagaström hos syster och Charlie. Vi var ute mest hela tiden och hade det bra i solen. Sophie bjöd på pannkaka med sylt och glass, MUMS!











I tisdags tog vi vårt pick&pack och åkte och hälsade på Mirris&Mille som vi inte har träffat sen i januari tror jag det var sist. Vi åt lunch, pratade en massa, barnen lekte, tog en promenad till dollar store och lekparken. Vi hade det bara bra :) Det var så underbart att träffa er igen, ni har varit saknad ♥
















Älskade underbara ungar ♥

I onsdags var vi hem till Amanda H en sväng på förmiddagen, blev bjuden på mycket musigt fika.
Zelda åt lunch där och sen for vi vidare hem till Marie&Melvin. Zelda somnade i bilen och fortsatte sova i vagnen när vi kom fram. Hon sov i nästan 3 timmar! Melvin sov han med så Marie och jag satt ute i solen och njöt.
Blev kvar där hela em och blev bjuden på gott fika och god mat.






Här i ligger Melvins lillasyster/lillebror och Zeldas kusin.
Kom ut nu bebis!!


Idag tog vi en tur till stan och sen har det varit lungt.
Magnus är inne i gävle och härjar. Jag och Zelda har varit hos mamma och pappa en sväng.
Och när vi kom hem fick vi besök av Fredrik, Anneli, TIlde och Melvin. Trevligt.

Nu ska jag kika på ett One tree hill avsnitt och sen väntar sängen.
Zelda har feber och är rosslig i halsen :( Så det blir hemma och kura hela helgen och veckan.
Hon måste bli frisk tills nästa helg för då fyller våran LILLA tjej 1 år!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0