God morgon lördag

Klockan 06:00 vaknade Zelda av hostan och kunde inte somna om. Provade att lägga henne i våran säng men hon for runt som en liten buse, la ner henne i sin säng igen men det var inte populärt.
Gav henne en leksak som hon satt och pilla med. Klockan 06:45 steg vi upp...
Jag längtar tills hostan går över och hon får sova som hon brukar, till sju halv åtta.

Så nu sitter vi här. Zelda far runt runt på golvet och busar. Vi ska strax gå och äta frukost
Det regnar ute... Vart är solen som dom lovade idag?! Fast det är bra att det regnar också, då försvinner snön fortare. Jag älskar vintern men tycker jag det är dags för våren att träda fram.

Den 29:e mars blev Zelda 11 månader. Min lilla lilla bebis, vart tog tiden vägen?!
Jag älskar dig så oroligt mycket ♥ Mitt allt.



Nu har vi gått in i april månaden, månade då Zelda fyller 1 år!!!!!!
Alla har börjat frågad vad hon önskar sig och det är så svårt tycker jag. Jag ska klura ett tag på det.
Vad önskar man sig till sin lilla ettåring?

Idag ska Zelda och jag ta oss in till gävle och umgås med bästa Elin.
Hon har varit hos oss så mycket så nu är det våran tur att åka in till henne.



Men innan vi åker iväg nu så ska vi äta frukost, jag ska duscha och klä mig, göra klar Zelda, packa in vagnen i bilen, packa skötväskan.... Det är inte så bara när man ska iväg en hel dag...
Vi ses snart Elin ♥

Frukost time. Lägger upp lite bilder från dagarna som gått...!








Sist vi var till doktorn tog dom en snabbsänka på Zelda så hon fick ett litet plåser på sitt lilla söta finger.


Just nu ♥



Kommentarer
frida-19 år & mamma till Lovis

sv; nej det är en Citycross :) ja , den är riktigt snygg!

Fin tjej du har förresten !:)

2011-04-03 @ 20:54:04
URL: http://fraajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0