28:e April 2011

Idag för ett år sedan, den 28:e april 2010 blev jag inlagd på förlossningen för igångsättning, hade då gått 16 dagar över tiden. Det känns som en evighet sen, tänkt att tiden gått så fort men ändå så långsamt.
Det har varit det mest underbara året i mitt liv och fler underbara år blir det.

Jag minns den här dagen så bra, eller ja ganska bra. När vi kom in så hade jag inte riktigt förstått att jag skulle bli igångsatt, det gick upp för mig en bra stund senare.
Allt började så bra och jag öppnade mig ganska bra, trodde det skulle gå någorlunda fort. Men TJI fick jag.
Det blev en lång och smärtsam dag... Alla säger att man glömmer allt det onda så fort bebisen är född. Men det har inte jag gjort, jag kan tänka tillbaka på den där dagen och känna hur ont det gjorde, ajajaj!! Hemska smärta!
Zelda föddes med kejsarsnitt eftersom jag inte öppnade mig och nästa gång jag är gravid vill jag ha snitt igen. Jag vill inte ligga en hel dag med massa ont till ingen nytta, det var så jobbigt. Hade ju varit en sak om allt det onda hade gjort att jag öppnade mig men det gjorde jag ju inte. Så därför vill jag ha snitt igen..
Men nog pratat om allt ont och smärta. Allt det är onda ledde ju till det bästa jag har, älskade underbara Zelda.

I morgon är det Zeldas stora dag. Hon föddes 01:55 den 29:e April 2010.
Kalaset blir på lördag men vi firar henne lite imorgon med ♥


Här hade jag riktigt ont, ajajaj!


Kommentarer
Anonym

Sv; personlig assistent:)

2011-04-28 @ 15:10:06
URL: http://fraajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0