Zelda 5 månader ♥

Idag blir älskade Zelda hela 5 månader. Min lilla tjej är inte så liten längre. Det är helt otroligt vad tiden går fort, fast det känns som om den stått still samtidigt också ;) Jag njuter verkligen varje sekund med Zelda. Det är så underbart att vara mamma, jag är så lycklig som har fått en sån fantastisk dotter ♥

Hon utvecklas mer och mer för varje dag. Tycker jag ser nya saker nästan varje dag nu, gohjärtat.

  • Zelda väger 8,6 kg och är 65,5 cm lång
  • Hon greppar efter allt hon ser. Allt jag håller i vill hon ha.
  • Mamma hår, ögon och näsa är rolig att ta tag och dra i, hihi
  • Hon kan nästan sitta helt själv. Behöver lite stöd fortfarande
  • Hon fick 2 små tänder för 2 veckor sedan
  • Jag helammar fortfarande, ska börja med smakportioner nu
  • Hon skrattar, ler och pratar dagarna igenom
  • Somnar för natten vid 8-9 och sover till 6-8, underbart!
  • Är vaken mycket på dagarna. Har en kort fmsovstund och en längre på em.
  • Har storlek 68 på kläder
  • Hon kan flytta leksaker från hand till hand
  • När hon ligger på rygg så håller hon i fötterna hela tiden, gullunge
  • Tycker om små detaljer och starka färger på kläder. Försöker alltid ta på det
  • Hon kan rulla till sida när hon ligger på skötbordet, men annars så ligger hon stadigt på rygg än så länge
  • Älskar att sitta i sin matstol
  • Pratar och tittar ofta på Freja :)

Det finns nog mer att skriva, men jag kommer inte på något nu.
Mammas hjärta ♥ Jag älskar dig mer än allt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0