Underbara höst

Jag älskar verkligen det här underbara höstvädret. Skinanade sol och frisk luft. Nu hoppas jag det håller i sej länge, vill inte ha några gråa, regniga dagar. Underbara väder håll i dej!

Igår var jag och Zelda en sväng till staden och hälsade på hos Amanda och Lisan. Malin kom också dit så det var roligt att träffa er allihopa :) Det blir ju inte allt för ofta. Zelda fick en supersnygg handduk av Lisan&Amanda som dom köpt i grekland, helt underbar var den. Ska visa bild sen.
Amanda hade varit till frissan innan jag kom och klippt och färgat håret. JÄKLAR va snygg hon blev. Hon passade superbra i det. Hon är så modig som vågar klippa av så mycket, men hon passade verkligen superbra i det. Hon var väldigt nöjd själv också, kunde inte låta bli att spegla sej själv hela tiden hihi.

 Tog en promenad med Elin lite senare. Superskönt var det ute. Vi gick förbi dollar en sväng för jag behövde köpa klädrullar. Jag är verkligen beroende av dom. Jag gör slut på dom i ett naffs, men nu har jag laddat upp med 5 stycken!

Idag har jag varit till tandläkaren. Jag hade fina tänder, inga hål. Skönt.
Mamma var ute och gick med Zelda&Freja medans jag var där. Så när jag var klar mötte jag upp dom så gick vi en liten sväng. Idet underbara vädret. Himlans tjat om det nu, hihi.
Zelda låg ute och sov i vagnen idag och nu har hon precis vaknar och sitter i mitt knä och busar. Hon vill åt tangentbordet, hihi gullunge.

Nu ska jag dammsuga, torka golv och byta sängkläder. Vädra ut alla förkylningsbaciller!


Malin och Zelda busar


Snyggingar


Glömde min kamera kvar när jag och Elin var ute på promenad.
Så Lisan och Amanda hade knäppt lite kort ;)


Kusin och moster


Kusinerna. Jag är blek som ett lik


Ego :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0