Tand nummer 2

Idag har tand nummer 2 visat sej i Zeldas mun. Min lillasnorfla! Jag får hoppas att hon inte kommer bita mej sej, hihi. Då kommer det göra ont.

Nu skulle jag egentligen ha varit inne hos Mirris på födelsedag/inflyttningsfest, som jag har sett fram emot så länge men.... Zelda bestämdes sej visst för att bli sjuk. Förkyld och feber.
Hon skrek hysteriskt och grät i en kvart. Jätte jobbigt var det. Man känner sej så maktlös.
Nu sover hon gott i sin säng iaf. Hoppas hon är piggare imorgon. Känns inte så bra att åka iväg när hon varit så ledsen och häning.. Tråkigt.. När jag för första gången ska åka iväg på något blir hon sjuk..
Men det får jag ta igen sen!!

Jag får mysa hemma med familjen ikväll istället ♥

Lillhjärtat. Jag älskar dig ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0