♥ Ta vara på varandra ♥

Det är otroligt hur snabbt livet kan vända och allt förändras för allt framtid.
På bara en vecka, en minut, en sekund kan livet ta hemska vändningar...
Vi går hemma i vår vardag och tjafsar om små skitsaker. Blir sur och arga på varandra helt utan anledning.
SKIT I ALLT SÅNT!
Ta vara på livet och njut med varandra.

Det är när man står inför risken att förlora något som man inser hur viktigt det egentligen är.

Jag älskar mina familj, mina vänner och nära&kära mer än allt i hela världen.
Ni betyder så mycket för mej och jag är så glad att jag har er i mitt liv ♥





Kommentarer
-Malin & Ella ♥

Vilket fint kort :)

Så mysigt de ser ut att ha det!

2010-10-02 @ 00:08:30
URL: http://malinochella.blogg.se/
Amanda

du har helt rätt!

Livet är skört och oförutsägbart så det är bäst vi tar vara på den tiden vi har och att vi lever i nuet.



jag är tacksam över att ha dig i mitt liv, jag älskar dig och din underbara lilla tjej <3

2010-10-02 @ 14:21:37
URL: http://troosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0